Viegli lasīt
Šeit mēs īsi izskaidrojam, ko mēs darām un kā tas notiek.
Kas mēs esam
Mēs esam komanda, kas pārbauda mājaslapu pieejamību.
Auditu vada doktors ar pieredzi šajā jomā.
Ko mēs darām
- Pārbaudām, vai lapu var lietot ar tastatūru.
- Pārbaudām teksta un fona kontrastu.
- Pārbaudām attēlu aprakstus (alt tekstus).
- Pārbaudām video subtitrus un audio transkriptus.
- Pārbaudām satura skaidrību un vienkāršību.
Kā notiek audits
- Mēs apskatām jūsu lapu ar rīkiem un manuāli.
- Mēs pārbaudām arī ar ekrāna lasītāju (NVDA vai VoiceOver).
- Mēs gatavojam ziņojumu ar problēmām un ieteikumiem.
- Jūs salabojat. Ja vajag, palīdzam.
- Mēs atkārtoti pārbaudām un sagatavojam apliecinājumu.
Ko jūs saņemat
- Ziņojumu ar skaidriem soļiem, ko labot.
- Prioritāšu sarakstu (augsta, vidēja, zema).
- Paziņojuma ("Accessibility Statement") paraugu.
Cik tas maksā
Cena atkarīga no lapu skaita un dokumentiem. Raksti mums, un mēs pateiksim cenu.
Ja ir grūti lietot šo lapu
Raksti uz info@pieejams.lv vai izmanto kontaktu formu.
Kas ir pieejamība?
Pieejamība nozīmē, ka lapu var lietot visi cilvēki. Piemēram, cilvēki ar redzes vai dzirdes grūtībām.
Kas ir "Viegli lasīt"?
Tas ir vienkāršots teksts. Mēs lietojam īsus teikumus un skaidrus vārdus.